Teamkleding

Na een uniek corona-jaar hebben we inmiddels de focus op het nieuwe hockeyseizoen 2021-2022.

We merken dat er veel enthousiasme bestaat om de nieuwe teams zo goed mogelijk aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen en te laten beginnen. Een aantal teams oriënteert zich ook al op eigen teamkleding.
Omdat teamkleding nu eenmaal altijd vooraf afstemming met de sponsorcommissie vereist bespreken we dit onderwerp normaal gesproken altijd nadrukkelijk op de eerste coachavond aan het begin van een seizoen. Omdat we echter nu al veel vragen krijgen, denken we er goed aan te doen om de op Forescate geldende afspraken in dit bericht even kort te herhalen.

Voor teamkleding maken we een onderscheid tussen teamkleding met en zonder Forescate-logo, en tussen teamkleding met en zonder sponsoruiting.
Als sponsorcommissie helpen we teams graag met maatwerkafspraken. Daarnaast vragen we elk jaar onze hoofdsponsor Intersport om een jaarlijks wisselende aanbieding voor teamvesten aan onze teams te doen (meer informatie daarover via de site). Teams bepalen zelf of ze daarvan gebruik maken, we bieden dat slechts als service aan. Het clublogo is een beschermde afbeelding en daardoor niet vrij te gebruiken.

U kunt altijd contact opnemen met de sponsorcommissie via mail naar: [email protected]

Basisinformatie over sponsormogelijkheden en de sponsor "menukaart” kunt u nalezen op de website: https://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=2319

Samenvattend zijn er onder andere de volgende situaties m.b.t. teamkleding:

Bijlage: teamkledingcoachesmanagersv2.pdf