Trainers gezocht

Vanaf volgende week starten de trainingen weer voor alle teams. We hebben momenteel al veel enthousiaste trainers bereid gevonden om komend seizoen training te geven. Helaas missen we nog meerdere trainers zodat alle teams op een goed niveau training kunnen krijgen. Wij zijn dus op zoek naar enthousiaste trainers!

Wil jij helpen onze Forescate jeugd hun hockey skills te verbeteren, neem dan contact op met de technisch manager HTZ, Tim Pont via [email protected]of telefonisch 06 53565732. Wij zien je graag aan de slag op het veld.

Wij zoeken enthousiaste ouders en (jong)senioren en natuurlijk ook veteranen die de stick op willen pakken om training te komen geven, want (ook) voor de B- & A-jeugd zoeken we nog kandidaten die hun hockey enthousiasme en vaardigheden over willen brengen via het geven van training aan deze leeftijdscategorieën.

Het bestuur heeft de vrijwilligersvergoeding voor het geven van training vorig seizoen kunnen verhogen. Tim kan je hierover meer vertellen evenals de afspraken die hierbij horen. Speel je in een topteam, dan krijg je een vergoeding nadat je de compensatie-uren (voorheen vrijwilligersuren) hebt gedraaid.

Voor de onderstaande teams zoeken we nog een trainer:

Dinsdagen:
MA3 van 19.00 uur tot 20.15 uur