Trainen in de herftsvakantie
In de week van 18 t/m 22 oktober is het voor de regio midden herfstvakantie.  Er zullen geen jeugdtrainingen zijn volgens het reguliere trainingsschema.

Voor de BSN teams valt deze vakantie een week later en zullen de trainingen tussen 18 en 22 oktober gewoon doorgaan.
De Kabouters en Benjamini's trainen niet op zondag 17 oktober, maar wel op zondag 24 oktober!

In de herfstvakantie zullen er door Robbert Paul Aalbregt (trainer/coach van heren 1) clinics worden georganiseerd. Hierover volgt binnenkort meer informatie op de website.

Wij kunnen ons ook voorstellen dat er teams zijn die graag zouden willen trainen met het team. Het HTZ team heeft besloten dat teams die dat willen in de herfstvakantie op maandag, dinsdag of donderdag éénmalig veldruimte aan kunnen vragen. Er zal speciaal voor de herfstvakantie een schema komen waarin de aangevraagde teamtrainingen zoveel mogelijk op elkaar aan sluiten zodat we geen moment hebben waarin het clubhuis onbeheerd open is.

Wil je als team in de herfstvakantie één keer trainen dan gelden de volgende regels:
1. Zorg dat je een trainer regelt, dat mag je eigen trainer zijn of een ouder
2. Stuur een app of sms naar Joyce Visser en geef aan om welk team het gaat en de voorkeursdag en -tijd. Vermeld daarbij ook wie de trainer van het team is zodat alle gegevens in Lisa kunnen worden gezet.

Je krijgt dan een bericht met goedkeuring (of eventuele aanpassing) en veldruimte toebedeeld. Ik ga er vanuit dat de gevraagde veldruimte dan ook benut wordt zodat we voorkomen dat de club er verlaten bij staat met een open clubhuis.

Veldruimte aanvragen kan via nummer 06 45130649

Alvast een fijne herfstvakantie gewenst.