Zaalhockeyprogramma 2021-2022
Op dit moment worden door de KNHB de laatste wijzigingen in het zaalhockey-programma verwerkt voor het aanstaande zaalhockeyseizoen 2021-2022.
Door de last minute aanpassingen (o.a. in verband met de nieuwste corona-maatregelen) is het programma zoals dat nu op de KNHB site en de Standenmotor staan op dit moment dus nog echt even een "voorlopig programma" !
Vanaf donderdag verwachten we geen verdere aanpassingen meer.

Dit weekeinde zijn er de laatste veldhockeywedstrijden, maar zondag ook al de eerste zaalhockeywedstrijden. Om ons toch alvast voor te kunnen bereiden op het zaalhockey zal hier op 1 december op de site op een bericht met relevante startinformatie geplaatst worden, en zal alvast en overzicht gegeven worden van het actuele programma voor het aanstaande weekeinde.