Trainingsschema 15 t/m 29 januari 2022
N.a.v. de persconferentie gisterenavond, waarin we te horen hebben gekregen dat ook de seniorenteams weer mogen trainen in de avonduren en zaaltrainingen weer mogelijk zijn, is er een trainingsschema gemaakt voor de komende 2 weken.

Voor de A t/m D jeugd zal het schema gelden dat al gecommuniceerd is.

De jongste jeugd blijft op de woensdagmiddag op dezelfde tijden trainen. Maar omdat we ook weer de mogelijkheid hebben om in de Vliethorst te trainen zijn daar steeds 4 andere teams ingedeeld. Kijk dus goed in Lisa waar jullie op welk tijdstip zijn ingedeeld!
M8E3,M8E4, J6E1 en J6E2 trainen woensdag  19 januari in de Vliethorst
J6E3, J6E4, M8E1 en M8E2 trainen woensdag 26 januari in de Vliethorst

De senioren zijn ingedeeld op hun reguliere trainingsdagen. Omdat er op veld 4 nog balken liggen is er wat geschoven qua veldbezetting en tijden. Alle trainingstijden en velden zijn in de Lisa agenda te vinden.

Mochten er nav het schema nog vragen zijn dan kunnen jullie mij natuurlijk bereiken.

Joyce Visser,

Bijlage: Trainingsschema1529januari2022.pdf