Aanstaande zaalweekeinde

Dit weekeinde gaan de meeste van onze teams weer de zaal in voor het laatste deel van de zaalcompetitie !

Ter voorbereiding daarop de volgende 2 aandachtspunten:

1. Nu we de zaal weer ingegaan  zijn, zijn er in principe geen wedstrijden meer op ons eigen complex en is de club dus ook gesloten.
De keeperslockers zijn dus ook niet bereikbaar, in de zaalperiode zijn de keeperspullen immers thuis te bewaren.

2. Vanuit der KNHB ontvingen we de waarschuwing dat nog tot gistermiddag wijzigingen in het competitieschema zijn gedaan (ivm beschikbaarheid van teams en beschikbare zalen door Corona).
Kijk daarom steeds even goed in LISA en de standenmotor naar de actuele status en  tijd en locatie van jullie eigen wedstrijden !
Later vanavond zullen ook de spelschema's geactualiseerd hier op de site worden weergegeven.

Belangrijk blijft echter altijd om in LISA de actuele wedstrijd-status te bekijken want i.v.m. Corona-besmettingen kunnen in sommige gevallen ook soms nog last-minute wedstrijden worden afgelast.
Afgelastingen lopen overigens altijd en uitsluitend via de zaal-wedstrijdsecretarissen van beide clubs die onderling zorgen dat de wedstrijden in LISA direct op status "afgelast” worden gezet.
De andere wedstrijd uit het wedstrijdblok zal dan wel door zal gaan zoals gepland en de vrijkomende tijd kan door de overige twee teams gebruikt worden voor een tweede wedstrijd tegen elkaar.

Indien een team dat niet opkomt voor de wedstrijd ook het team is dat die wedstrijden zaalleiding, aanwijzing arbitrage en controle van het corona toegangsbewijs heeft, dan  zullen deze taken overgenomen moeten worden door de overige twee teams.

Iedereen heel veel plezier in de zaal  !

Met vriendelijke groet,

Ad de Gruiter,
Wedstrijdsecretariaat zaalhockey MHC Forescate.