actuele zaalhockey wedstrijd- en zaaldienstoverzichten
Beste coaches, Managers, Aanvoerders en (Zaal)Scheidsrechters,

Dit weekeinde spelen we weer in de zaal.

In voorbereiding op dit zaalseizoen hebben we in een eerder verzamelbericht een groot aantal links opgenomen die u kunt gebruiken bij de orriëntatie op een succesvol zaalhockeyseizoen.
Door de stillegging van de competitie in de afgelopen maanden wegens de corona-maatregelen,is de zaalhockeykennis wellicht bij sommigen wat weggezakt, dus we verwijzen u graag opnieuw naar die informatie.
Klik HIER voor een directe link naar dat nieuwsbericht.

Nadat door de KNHB in de afgelopen dagen opnieuw wijzigingen in het zaalprogramma zijn verwerkt, treft u hierbij als service de wedstrijd en zaaldienst-overzichten aan (actueel per 27 januari). Uiteraard zijn de gegevens in LISA en de KNHB standenmotor altijd de meest actuele.

De zaalleidingsdiensten

Klik HIER voor het overzicht van alle zaaldiensten voor Januari en Februari 2022 gesorteerd op team.

Overzichten/compleet wedstrijdschema Forescateteams.
Voor het regelen van invallers tussen coaches, voor het plannen van uw toeschouwersaanwezigheid en voor lijncoordinatoren en andere functionarissen die wedstrijden bezoeken, is er vaak vraag naar een totaaloverzicht van de alle wedstrijden die onze teams spelen. Vandaar dat u als service een overzicht op sortering van team hier kunt vinden.

Klik HIER voor het overzicht van alle wedstrijden voor 2022, gesorteerd op team.

Klik HIER voor het overzicht van alle wedstrijden voor 2022, gesorteerd op datum en tijd.

Sluiting clubhuis.
Tenslotte herinneren wij u even aan het ophalen van de keepersmaterialen uit het clubhuis, omdat het clubhuis in de winterperiode meestal gesloten zal zijn.

We wensen jullie veel plezier en succes met de wedstrijden.

Met vriendelijke groet,

MHC Forescate
Ad de Gruiter, Zaalhockeycommissaris a.i.