introductie keepersclinic op 19 juni

Beste jeugdleden (E t/m A) van Forescate,

Ben jij (nog) geen vaste keeper maar ben je benieuwd of keepen iets voor jou is?

Meld je dan aan voor de introductie keepersclinic op 19 juni van 11:30 tot 13:00!

Tijdens deze clinic krijg je op een leuke manier de basis van het keepen aangeleerd door een aantal top-keeperstrainers op Forescate!Je mag al wat ervaring hebben met keepen, maar het is ook goed als je nog niet eerder hebt gekeept.

Aanmelden kan tot en met 14 juni via LISA !

Belangrijk om te weten:

- Als je je aanmeldt verwachten we dat je zelf de keepersuitrusting (van jouw team) meeneemt. Zijn er meerdere spelers uit hetzelfde team die mee willen doen? Probeer dan (bijvoorbeeld via je coach) een uitrusting van een ander team te lenen. Mocht dit echt niet lukken, neem dan contact op met Philique (0625577119)

- Zorg dat je om 11:20 klaarstaat met je keepersuitrusting aan zodat we op tijd kunnen beginnen! Er zijn trainers aanwezig vanaf 11:00 die kunnen helpen bij het aantrekken van de keepersuitrusting als je hulp nodig hebt.

Aanmelden via LISA:

Voor de clinics kun je je zoals altijd eenvoudig inschrijven via de Forescate-site (na inloggen) door een simpele muisklik op "onbekend” bij het betreffende evenement. Het item kleurt dan groen en status wijzigt naar "aangemeld".

Houd wel rekening met de bij het evenement vermeldde uiterlijke inschrijfdatum.

KLIK HIER voor de directe link naar de inschrijfpagina.