Bekendmaking Teamindelingen Jeugd 2022-2023

Het is altijd weer een spannend moment: in welk team zit ik volgend seizoen en wie zijn mijn teamgenoten? Zondag 19 juni kun je dit vanaf 11 uur opzoeken door in te loggen in LISA.

Vanwege privacywetgeving kunnen we de teamindeling niet zo op de site zetten. Je kunt de indeling vinden door in te loggen in LISA via de Forescate-site.
De teamlijsten staan onder club/documenten/hockeytechnisch. We willen je vragen om de teamindeling vertrouwelijk te behandelen en deze niet verder door te sturen. Natuurlijk kun je er wel met je vrienden van hockey over praten.

Training/ kennismaking met je nieuwe team kan in de week van 4 – 8 juli worden georganiseerd. Dit gebeurt op aanvraag van de nieuwe coach met een zelf geregelde trainer.

De indeling van de jeugdteams voor het seizoen 2022-2023 is met de grootst mogelijke zorg door de lijncoördinatoren van de commissies Hockey Technische Zaken samengesteld.

Zoals je je kunt voorstellen is het maken van de teamindelingen een moeilijke puzzel. We willen iedereen graag indelen in het team dat het beste bij die speler past en we moeten rekening houden met dingen als bondsrichtlijnen en spelersaantallen. De lijncoördinatoren hebben alle factoren meegenomen en hebben met veel zorgvuldigheid de teamindelingen opgesteld.

Mocht jij of (een van) je ouders vragen hebben over de indeling dan kun je hierover een mailtje sturen naar de lijnco van de lijn waar je dit afgelopen seizoen in zat.* De lijnco neemt dan zo snel mogelijk telefonisch contact op. Mocht er daarna toch nog behoefte zijn aan een vervolggesprek dan is daar gelegenheid toe bij de tafeltjesavond. Deze wordt op 7 juli 2022 vanaf 19:30 uur op de club gehouden. Voor de verwachtingen van een gesprek is het goed om te weten dat de teamindeling bij de publicatie vast staat.

Nieuwe coaches: meld je aan!

Mocht je als ouder je willen aanmelden als coach: hartstikke leuk! Stuur een mailtje naar de lijnco van de lijn waarin je zoon of dochter aankomend seizoen speelt.* Omdat we de indeling van de coaches zo snel mogelijk rond willen hebben, willen we je vragen om uiterlijk 30 juni je bij de lijnco aan te melden.

Voor de spelers die in de selectie voor het eerste team zijn opgenomen zijn nog een paar mededelingen.

Ben je ingedeeld bij de selectie voor een bepaalde lijn dan is het nog even afwachten of je uiteindelijk in het eerste of tweede team terechtkomt. Dat afwachten bestaat niet uit stilzitten maar uit het meedoen aan de selectietrainingen. Je ontvangt voor de selectietrainingen een aparte uitnodiging en een uitleg van de verwachtingen die Forescate heeft van spelers in een eerste team.

De selectietrainingen zijn besloten: alleen de selectiespelers, trainers en beoordelaars zijn aanwezig. Er mogen dus geen ouders, vrienden of andere fans komen kijken. Het is alvast handig om te weten wanneer de selectietrainingen plaatsvinden. De trainingen zijn op de volgende momenten:

Aansluitend op de laatste training krijg je te horen in welk team je uiteindelijk bent geplaatst.

Met sportieve groet,

Noëlle Dijksman (HTZ Junioren), Frank Borst (HTZ Jongste Jeugd) en Joris van der Zwan (Bestuurslid HTZ)

-------------------------------

* Voor de mailadressen zie op de site: de club/organisatie