Nieuwe manager HTZ en onze twee topcoaches tekenen bij voor Dames- en Heren 1

In deze periode worden de handtekeningen gezet onder de contracten van onze trainer- coaches voor volgend jaar. Met trots presenteren we nu de coaches van Dames- en Heren 1 voor 2022-2023. En ook hier kunnen we twee uitstekende coaches laten zien: Daniël Hulkenberg voor Dames 1 en Robbert Paul Aalbregt voor Heren 1. We zijn bijzonder blij te mogen aankondigen dat Daniël daarnaast ook de functie van manager Hockey Technische Zaken (HTZ) van Forescate gaat bekleden.

We beginnen bij Robbert Paul Aalbregt; hij is bij vele Forescaters al bekend als de trainer-coach van Heren 1, een functie die hij vanaf 2020 bij ons uitvoert. Wist je echter ook dat hij hiervoor in deze functie de prijzenkasten van HC Rotterdam, HGC, Amsterdam H&BC en Leonidas heeft gevuld? Daarbij heeft hij ook nog vier jaar de dames van Jong Oranje gecoacht. Robbert Paul gaat aankomend seizoen verder met het door ontwikkelen, trainen en coachen van Forescate Heren 1, hierbij ondersteunt door manager Pieter Holst. Ook de jeugd van Forescate kan van zijn hockeyervaring genieten: in enkele vakanties zal hij voor hen weer uitdagende clinics verzorgen.

Daniël Hulkenberg keert ook terug als trainer/coach van Dames 1. Onder zijn leiding is het team dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse en dat smaakt natuurlijk naar meer. Voor Daniël bij Forescate kwam, heeft hij onder andere bij Westland en Weesp de eerste Dames teams naar een hoger niveau getild.

Zoals gezegd beperkt Daniëls inzet zich bij Forescate aankomend seizoen niet tot Dames 1: hij is ook onze nieuwe Manager HTZ! Eerder dit seizoen is hij al begonnen met de ontwikkeling van het Technisch Jeugdplan van Forescate en in hem herkennen wij de uitgelezen persoon om hiermee aan de slag te gaan. Hij heeft deze rol al meer dan tien jaar vervuld bij clubs als Weesp en Alliance. We hebben er dus alle vertrouwen in dat Daniël deze taak met verve zal verrichten en kijken er naar uit om samen met hem de inhoud en uitvoering van de trainingen bij Forescate een flinke boost in de ontwikkeling te geven.