Belangrijke informatie en presentaties info-avond zaalhockey

Beste coaches, aanvoerders en begeleiders,

Komend weekend gaat het zaalhockey competitie 2010/2011 weer van start, en in voorbereiding daarop is op 2 december de jaarlijkse informatie-avond zaalhockey geweest.

Het was een leerzame avond met toelichting op zaalhockeyprocedures en afspraken, maar ook met een aansprekende technische en tactische presentatie.

Voor diegenen die alles nog eens willen nalezen, en voor diegenen die de avond gemist hebben, treft u hieronder directe links aan naar alle belangrijke informatie.

1. De presentatie over hoe zaalhockey op onze club is georganiseerd met o.a. adressen en afspraken mbt wedstrijdformulieren:
2. De technisch/tactische presentatie zoals Bas Seelen die heeft gegeven:
3. De concrete informatie mbt inleveren wedstrijdformulieren en contact:

4. Op 8 december ontvingen we nog een belangrijk bericht van de KNHB over wijzigingen in poule-indelingen:

5. De informatieavond voor scheidsrechters ivm omschakeling naar zaalhockey  OP 14 DECEMBER :

6. Afspraken over contributiebetaling zaalhockey:

Ook herinneren wij u even aan het ophalen van de keepersmaterialen uit het clubhuis, omdat het clubhuis in de winterperiode vaak gesloten zal zijn.

We willen jullie veel plezier en succes toewensen met de wedstrijden.

Vriendelijke groet,

MHC Forescate, zaalhockey