Ondersteuning gezocht
Iedereen die ooit een hockeywedstrijd heeft gespeeld, weet dat dit bijna onmogelijk is zonder de aanwezigheid van capabele scheidsrechters. We zijn bij Forescate in de gelukkige omstandigheid dat er hard wordt gewerkt aan de uitbreiding van het aantal leden dat wedstrijden kan fluiten. De scheidsrechterscommissie verzet hierin enorm veel werk en dat valt te waarderen.

Wat minder opvalt is het feit dat niet alleen wedstrijden, maar ook scheidsrechters moeten worden ingedeeld. Dat is zo nu en dan een lastige taak. De juiste persoon moet op de juiste wedstrijd komen (immers, je wilt niet dat iemand die net zijn kaart heeft gehaald, wordt opgesteld bij een wedstrijd in de topklasse), er mogen geen gaten in het rooster vallen en er dient rekening gehouden te worden met eventuele neven-activiteiten. Er is daarom nauwe samenwerking met het wedstrijdsecretariaat.

Sinds enige tijd heeft Jan-Marc Verlinden de taak van het indelen op zich genomen. Hij doet dit met verve en vol overgave. Echter, Jan-Marc heeft als vrijwilliger nog meer taken en kan het indelen niet alleen. We zijn daarom op zoek naar een persoon die ondersteuning wil bieden bij het indelen van scheidsrechters.

Dus: heb je beetje kijk op hockey, ken je flink wat mensen binnen de club en kun je redelijk inschatten wie welke wedstrijd zou kunnen fluiten? Dan ben jij onze persoon! Graag vernemen we je enthousiaste reactie op het e-mailadres: [email protected].
Nadere informatie, bijvoorbeeld over de hoeveelheid werk en de wijze waarop je samenwerkt, kun je inwinnen bij Jan-Marc via e-mailadres: [email protected].

MHC Forescate kan niet zonder vrijwilligers. Er wordt op je gerekend!

Vriendelijke groet,

Paul van Pelt