Shell-vrijwilligers, bedankt!
De oproep om vrijwilligers te vinden voor het Shell-hockeytoernooi, waarvan op 15 april een voorronde plaats vindt op Forescate, heeft voldoende reacties opgeleverd. Een flink aantal (ouders van) leden toonde zich betrokken en bereid om zich op deze dag in te zetten. Vanuit onze vereniging zullen er scheidsrechters, barmedewerkers en EHBO-ers aanwezig zijn. Het is heel goed en prettig te merken dat steeds meer mensen zich willen inzetten om Forescate - en evenementen die daar plaats vinden - tot een succes te maken. Hartelijk dank daarvoor!

De wedstrijden tussen de 16 bezoekende scholenteams (uit Leiden, Wassenaar, Oegstgeest, Den Haag, Voorburg, Katwijk en Alphen aan den Rijn) worden op alle vier de velden gespeeld en starten om 9.30 uur. Om 15.15 uur zal de finale zijn, gevolgd door de prijsuitreiking om 15.45 uur.

Met vriendelijke groet,
MHC Forescate