Vrijwilligers gevraagd, spoedoproep

Het seizoen is alweer van start gegaan en het wordt vast opnieuw een mooi hockeyjaar. Maar om er een echt fantastisch jaar van te maken, hebben we heel hard (nieuwe) vrijwilligers nodig voor diverse functies.

Met spoed gezocht:

Barafsluiters voor de zaterdag
Van 17.00 tot 19.30 uur, ongeveer 2 keer per maand.
Taak: bardienst samen met collega, inclusief opruimen/afsluiten clubhuis.
Minimum leeftijd 17 jaar.
Vergoeding: 5 euro/uur.
Ben je geinteresseerd en/of wil  je meer informatie, mail naar [email protected].

We zijn ook op zoek naar:

-  Een of meerdere personen die (op zaterdagochtend en / of -middag) de clubinformatie op het televisiescherm in het clubhuis wil verzorgen. Deze taak willen we graag door meerdere personen laten uitvoeren zodat de belasting van de werkzaamheden minimaal blijft.

- Een persoon die het immens belangrijke wedstrijdsecretariaat  komt versterken. De huidige wedstrijdsecretaris voor de senioren, Roderick van Houten, wil zijn kennis en vaardigheden graag gaan overdragen. Deze functie kan het best worden uitgevoerd door een vrijwilliger die enige kennis van de club heeft.

-  Dames en heren die het leuk vinden om bij toerbeurt op te treden als baroudste. Voor deze gezellige functie is absoluut geen hockeykennis of -ervaring nodig. Een opgeruimd karakter en de wil om zo af en toe een aantal uurtjes de werkzaamheden rond de bar in goede banen te leiden, is voldoende. De bezigheden concentreren zich vooral in het weekend, maar ook de woensdagmiddag behoort tot de mogelijkheden.

Langs deze weg doen wij dan ook een oproep aan alle seniorleden en ouders van jeugdleden om zich te melden en het komend seizoen 'ons Forescate' draaiende te houden.

Natuurlijk staan we open voor iedereen die iets wil betekenen voor de club maar zich niet helemaal terugvindt in bovenstaande functies. U kunt contact opnemen met de vrijwilligerscommissie via [email protected] .

Graag tot ziens!