Wedstrijdverslag Forescate JO12-3 tegen Kievieten JO12-3
Om 7:50 op zaterdag 5 november verzamelde, op één geblesseerde speler na, JO12-3 om te gaan spelen tegen Kievieten JO12-3.

De wedstrijd gaat in het begin gelijk op. Beide partijen spelen op de breedte van het veld. In het tweede kwart scoort Kievieten de 0-1. De jongens spelen onveranderd door, kan gebeuren. We zetten een aanval over de rechterflank op en onze rechtsvoor Marijn, zet de bal voor. Maurits slaat de gelijkmaker erin: 1-1.

In het derde kwart breken de Kieviten snel uit terwijl het middenveld nog niet is aangesloten. Ze komen in overtal voor onze keeper en het is helaas onvermijdelijk 1-2. Dit was wel balen voor het team.

In het laatste kwart maken de kievieten 1-3 uit een mooie aanval.
Vlak voor het einde krijgen we een strafcorner. Het vierde kwart wordt afgefloten en we hebben nog één poging. De corner wordt goed verdedigd en de wedstrijd is afgelopen. Eindstand 1-3; een mooie wedstrijd die goed in balans was.