Oproep; enthousiaste begeleiders voor G-team

Al ruim een jaar wordt elke woensdagmiddag om 15 uur training gegeven aan een groepje van zes enthousiaste hockeyers met een verstandelijke beperking. Omdat het G-hockey binnen Forescate steeds serieuzere vormen aanneemt (zo wordt met ingang van dit seizoen begonnen met een heuse competitie), zijn we hard op zoek naar één of meerdere personen met (enige) hockeyervaring, die op woensdagmiddag willen helpen met het verzorgen van de training.

Het zou heel fijn zijn wanneer uiteindelijk een groepje Forescate-leden (senioren, veteranen, trimhockeyers) elkaar kunnen afwisselen en ondersteunen bij het begeleiden van onze G-hockeyers. Het plezier van deze groep levert voldoening en energie aan de trainers!

Meer informatie over de trainingen en het coachen van G-hockey kun je inwinnen bij Marie-José van Pelt, via email: [email protected]