zaalschema

Beste Forescater,

Bij deze ontvang je het trainingsschema voor de zaalperiode. Deze loopt van maandag 28 november (!) tot en met vrijdag 17 februari. Omdat we as. maandag al beginnen met dit trainingsschema maar de bond nog niet het wedstrijdschema heeft gedeeld, hebben we ons idee om het trainingsschema af te stemmen op het wedstrijdschema helaas moeten laten varen. We hebben ons best gedaan om toch tijdig een sluitende indeling te maken met de informatie die we hebben. Uitgangspunt bij het indelen is dat (vanaf de week van 5 december) ieder team per week óf een keer in de zaal óf een keer op het veld traint. Daarbij is er voor het team op dat moment een passende trainer op de locatie beschikbaar. Het trainingsschema staat vast; het enige dat kan wijzigen is dat jullie team in overleg een aanvullende veldtraining organiseert om tot twee trainingsmomenten te komen.

Dit complexe trainingsschema in LISA zetten is bijzonder bewerkelijk daarom wordt het ook op deze wijze met je gedeeld. Hou elkaar scherp met de tijd en plaats van de training.

Voor trainingen in de zaal van de British School heb je hockeymaterialen nodig voor zaalhockey: dus zaalstick, zaalschoenen en een handschoen met dichte vingers (en natuurlijk je bitje, etc.). De keepers hebben klompen aan met de speciale, en inmiddels uitgereikte, zaalriempjes. Er zijn zaalballen voor de training aanwezig (en die moeten daar ook blijven). Voor trainingen op het (balken)veld gebruik je natuurlijk de normale trainingskleding (denk ook aan thermokleding bij temperaturen onder 12°C.)

We hopen dat je zult genieten van deze zaalhockeyperiode. Wij zijn erg blij dat we dit jaar alle jeugdspelers training in de zaal kunnen aanbieden. Via de manager of coach heb je inmiddels de documenten ABCD Zaalhockey informatie  en Huisregels gymzaal British School ontvangen. Mocht je vragen hebben, stel ze dan aan je coach of manager; zij hebben meer informatie of weten waar ze die kunnen krijgen.

Op een mooie zaalperiode!

Bijlage: trainingsshemazaalenveldseizoen20222023versie2.xlsx