Sponsor in beeld: Zorg en Zekerheid.

Samen sta je sterker. Daarom heeft Forescate een sponsorovereenkomst afgesloten met zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid.
Zorg en Zekerheid is een bekende en grote regionale zorgverzekeraar, die zichzelf als doel gesteld heeft om met een aantrekkelijk en ruim aanbod voor sporters, onze regio tot de gezondste van Nederland te maken.

Sportief voordeel voor jou
Door de sponsorovereenkomst krijgen Forescate-leden direct 7% korting op de meeste aanvullende verzekeringen van Zorg en Zekerheid.

Ook krijgen verzekerden van 18 jaar en ouder die de aanvullende verzekering ‘Gemak Regio’ hebben, € 25,- terug van de jaarlijkse contributiekosten aan hun sportvereniging. Daarnaast krijgen verzekerden onder de 18 jaar die verzekerd zijn via de aanvullende verzekering ‘GeZZin’ (niet bij AV-GeZZin Compact), zelfs € 50 van hun contributiekosten vergoed.

Cash voor de club

Ook Forescate profiteert als je - via de club - een zorgverzekering bij Zorg en Zekerheid afsluit. Naast een mooie sponsorvergoeding, ontvangt de club ook € 50,- voor het werven van een nieuwe klant en € 10,-voor elke bestaande overstappende klant. Dat geld kunnen we natuurlijk als club goed gebruiken.

Wil je via Forescate een verzekering afsluiten bij Zorg en Zekerheid?
Ga naar http://www.zorgenzekerheid.nl/sportclub, bereken je premie en sluit direct je zorgverzekering voor 2023 af.
Op deze pagina kan je ook je bestaande verzekering bij Zorg en Zekerheid overzetten naar de collectiviteit van Forescate.

Op deze pagina kun je onder het kopje "kies uw korting” simpelweg de keuze "Ja” aanklikken bij de mogelijkheid van collectiviteitskorting en vervolgens MHC Forescate kiezen als collectiviteit (collectiviteitsnummer 37801).

Win-win met je zorgverzekering

Extra leuk: Zorg en Zekerheid verloot een gratis jaarlidmaatschap onder de nieuwe verzekerden die via een van de sportverenigingen in de regio zijn binnengekomen. De winnaar wordt in maart 2023 bekendgemaakt.