Start zaalhockey en ophalen keepersmaterialen / sluiting clubhuis.
Beste coaches, Managers, Aanvoerders en (Zaal)Scheidsrechters,

Dit weekeinde spelen we alweer de eerste zaalwedstrijden van de zaalhockey-competitie 2022/2023.

Op de site treft u ook dit jaar weer het
verzamelbericht aan met allerlei handige informatie en links voor een succesvol zaalhockeyseizoen. Omdat nog tot vandaag laatste wijzigingen door de KNHB in het programma hebben plaatsgevonden zal de informatie in de komende uren nog verder worden geactualiseerd, (en zullen sommige links wellicht pas wat later goed werken). In LISA treft u overigens altijd de meest actuele informatie aan.
KLIK HIER voor een directe link naar dat sitebericht.

Let op:
Sluiting clubhuis !
Wij herinneren u even aan het ophalen van de keepersmaterialen uit het clubhuis, omdat het clubhuis in de winterperiode meestal gesloten zal zijn.
Er zijn immers geen wedstrijden in de weekeinden. Bovendien hebben we wekelijks slechts een beperkt aantal dagen buiten trainingen, (die in de winterperiode door afkeuring van velden ook soms worden afgelast), waardoor het clubhuis ook gedurende de week vaak gesloten zal blijven.
Nagenoeg alle teams hebben hun keepersmaterialen inmiddels uit de lockers gehaald om thuis te bewaren, maar voor diegenen die dat nog niet hebben gedaan is er vrijdag 9 december van 12.00 tot uiterlijk 19.00  nog de mogelijkheid om de keepersspullen op te halen.

We wensen jullie veel plezier en succes met de wedstrijden.

Met vriendelijke groet,

MHC Forescate