Hockey clinics bij Forescate
In samenwerking met de gemeente Voorschoten en Norlandia heeft Forescate in maart geïnvesteerd in het enthousiasmeren van de jeugd voor de hockeysport. Hierbij is het doel van de gemeente om kinderen in beweging te brengen, het doel van Forescate is kinderen te laten proeven aan de mooie hockeysport.

Deze doelen zijn samengevoegd in een aantal clinics, die op 7, 14 en 21 maart zijn gegeven bij Forecate.
Onder de kundige leiding van Daniel Hulkenberg (manager HTZ) en Elise van Pijlen (Dames 1) hebben de kinderen les gekregen in de beginselen van hockey, waarbij veiligheid en plezier in het spel voorop stonden.

De clinics zijn uitstekend bezocht, tijdens elke clinic waren er circa 30 kinderen in de leeftijd van 7-12 jaar aanwezig. Een mooi succes, dat hopelijk nieuwe leden voor de club oplevert.