Inschrijving Forescate Familie Hockey Toernooi ‘Hockeywood’ is geopend!

In navolging van vele succesvolle edities organiseert Forescate op zaterdag 24 juni wederom het bekende familie hockeytoernooi. Dit jaar staat in het teken van Hollywood. Het clubhuis en de omliggende velden worden omgebouwd tot een ware filmset, waar jij met je team de hoofdrol in speelt.

Gedurende de dag zijn er naast de gebruikelijke wedstrijden tal van activiteiten, zoals een snelheidsmeter en een behendigheidsparcour. Ieder team maakt daarmee kans op mooie prijzen en misschien wel die felbegeerde Oscar als overall winnaar van deze editie.

Stel een team samen (max. 15 deelnemers per team waarvan min. 7 kinderen) en schrijf je voor 11 mei in via e-mail: [email protected] met je teamnaam en aantal personen.

De kosten per team zijn €225,- incl. lunch, snacks en gezelligheid.

Namens de organisatie van Hockeywood 2023

Marie-Louise & Robin, Thomas & Merel, Ilse & Robbert en Chris & Simone