Blikjes en Plastic flessen inzameling

Met ingang van deze maand begint er een nieuw tijdperk met betrekking tot drankjes uit blik. Hiermee proberen we te voorkomen dat we door de statiegeldinvoering onze prijzen moeten verhogen.

Voor ons betekent dit dat wij de drankblikjes weer moeten inleveren bij de groothandel om het betaalde statiegeld terug te krijgen. Daarom het verzoek om blikjes na gebruik niet meer in de prullenbak te gooien, maar net als plastic flesjes bij de bar in te leveren of buiten in de speciale bakken met oranje deksel te gooien. Houd de blikjes heel. Niet in knijpen.

Lastig? Nee, eigenlijk makkelijker:
Vanaf nu geldt voor alles wat je aan drank via de bar ontvangt (blikjes, plastic flesjes, bierflessen frisflessen en glazen), lever je leeg ook weer bij de bar in.

Simpel toch!

Voor de plasticflessen en blikjes zijn er buiten dus als extra service ook nog de inlever-bakken met oranje deksel.