Heren 1 gaat op voor de play-offs Overgangsklasse

Heren 1 heeft zicht geplaatst voor de play-offs om promotie naar de overgangsklasse. Een geweldige prestatie waar we als club super trots op zijn. De heren zijn zich nu aan het voorbereiden op de promotiewedstrijden voor de overgangsklasse. Het worden spannende wedstrijden en promotie zou de kers op de taart zijn voor dit geweldige seizoen tot nu toe.

Woensdagavond 31 mei ontvangt ons Heren 1 de nummer 2 uit de 1eklasse poule A, GHBS (Groningen) Heren 1. De wedstrijd start om 20:30 uur. Zet woensdag 31 mei in je agenda en kom het team massaal steunen zodat de spelers een goede boost krijgen om de promotie te bewerkstelligen! We rekenen op een heleboel support, voor iedereen met een Forescate hart, kom in het Forescate blauw. We maken er een mooi feestje van! 💙

Zaterdag 3 juni volgt de uitwedstrijd om 16.00 uur in Groningen en mocht er een 3e wedstrijd nodig zijn dan zal die ook in Groningen plaatsvinden op zondag 4 juni om 16.00 uur.

Heren 1 blijft op zaterdag 3 juni graag in Groningen slapen. Ze zijn nog op zoek naar €1.000,- om dit mogelijk te maken. Het zou fantastisch zijn als we er met elkaar voor kunnen zorgen om dit bedrag bij elkaar te krijgen. Vind je het leuk om de Forescate mannen te supporten met een (kleine) bijdrage? Dan kan dat via de volgende link:

https://steunactie.nl/actie/mhc-forescate-heren-1-naar-de-play-offs-overgangsklasse/-20995 🙏

Forescate maak je samen sterk!

Tot woensdag 31 mei bij Forescate, 20.30 uur!