Inleveren keepersmateriaal
Beste keepers,
Het seizoen loopt bijna ten einde, wat betekent dat het binnenkort tijd is om de keepersspullen in te leveren en/of te laten controleren.

Hieronder vind je meer informatie hierover.

Jeugd (E t/m A)
Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het materiaal van alle vaste keepers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Teams met wisselkeepers kunnen op deze momenten hun tas en kluissleutel inleveren.
  • Vrijdag 16 juni - 15:00-17:00u
  • Zaterdag 17 juni - 11:00-15:00u
  • Zaterdag 1 juli - 12:15-15:00u
Senioren/Veteranen
Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het keepersmateriaal van senioren, veteranen en trimhockeyers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Indien zij niet in staat zijn om op deze tijdstippen aanwezig te zijn, kunnen ze contact opnemen via de onderstaande e-mail.
  • Zondag 18 juni - 13:00-15:30u

Strafcornermaskers
Op 17 juni kunnen ook de strafcornermaskers worden ingeleverd, zodat de borg kan worden terugbetaald. Aangezien de borg vaak door de manager en/of trainers is betaald, kan de terugbetaling alleen op de clubpas plaatsvinden.

Keeperslockers
Deze zomer gaan we een nieuwe structuur aanbrengen in de lockerindeling. Het is belangrijk om te weten wie welke locker gebruikt en of er nog lockers beschikbaar zijn. Daarnaast willen we controleren of alle lockers goed sluiten. Daarom vragen wij bij het inleveren en controleren van de keepersspullen ook de kluissleutel in te leveren. Als je een verloren kluissleutel thuis hebt liggen en deze niet meer gebruikt, verzoeken wij je deze ook in te leveren.

Vaste keepers en ouders, we vragen jullie vriendelijk om de keepersspullen tijdens de zomerperiode tijdelijk thuis te houden, zodat ze indien nodig nog gebruikt kunnen worden. Mocht het om welke reden dan ook niet mogelijk zijn om de spullen thuis te houden, verzoeken we je contact met ons op te nemen via de onderstaande e-mail.

Met vriendelijke groet,
Rens Cassée