MHC Forescate MO12-3 sluit seizoen uitstekend af

Een uiterst succesvol seizoen van MO12-3 wordt afgesloten met een toernooi bij V.M.H.C. Cartouche. Het belooft een loodzware dag te worden aangezien de temperatuur rond het middaguur op kan lopen tot 30 graden Celsius.

Het devies is goed doseren qua energie en slim omgaan met de warmte. De coach van het team houdt hier uiteraard rekening mee. De meiden beginnen goed met winst op HC Pijnacker, daarna volgt er een gelijkspel tegen HRB, waarna de volgende partij tegen HC Naarden wederom in winst wordt omgezet.

Na 3 rondes staat het team er goed voor en volgt de 4
e wedstrijd tegen HC Rotterdam, die het ook prima gedaan hebben tot nu toe. Rotterdam trekt in deze wedstrijd echter aan het langste eind en neemt de koppositie over. In de laatste wedstrijd verslaat het team nog Cartouche. De 1e plek wordt op 1 punt na gemist maar de meiden van het team zijn trots op hun prestatie. In deze toch wel extreme omstandigheden is er prima gehockeyd en vielen de meiden na elke poule wedstrijd bijkans om van de inspanning c.q. warmte. Dat was voor de speelsters van de tegenpartij niet anders trouwens.

Na al deze inspanningen volgt er een hele leuke schuimparty, waar alle deelnemers heel erg van genieten. Een groot compliment aan V.H.M.C. Cartouche, die deze dag uitstekend heeft georganiseerd en de teams voorzien heeft van voldoende eten en drinken en leuk entertainment op de koop toe. Chapeau!