Wij zoeken bijzondere begeleiders voor een speciale groep hockeyers!

Voor de G-Hockey, het leukste team van onze club, zoeken we begeleiders. Voor de continuïteit hebben we het liefst een paar begeleiders die samen en/of afwisselend kunnen begeleiden. Idealiter zijn dat leden uit de ouder jeugd of jongvolwassen senioren, maar ouders of andere die affiniteit hebben met deze groep leden zijn ook zeer welkom om te reageren.

G-Hockey is een team van jeugdleden en jongvolwassenen met een verstandelijke beperking. Ze trainen wekelijks in team verband en spelen gemiddeld één wedstrijd per maand. De ouders van de teamleden zijn veelal beschikbaar om rond de wedstrijden te helpen. Binnen de club is er bij Marie-José Luitjes veel kennis en ervaring met het begeleiden van de groep.

Wat vragen we van je?

• ·        Het team en de individuele spelers begeleiden tijdens het seizoen:
      • o   1x per week training geven op woensdag avonden tussen 19.00 en 20.00
      • o   1x per maand begeleiding bij de wedstrijden die door de KNHB tegen andere G-Hockey teams wordt georganiseerd.
  • ·        Een aantal keer per jaar een sociale activiteit organiseren in samenwerking met de ouders
  • ·        Af en toe een wedstrijd fluiten

Wat heb je daarvoor nodig?

• ·        Je hebt een goede positieve instelling
  • ·        Je bezit de creativiteit om oefeningen te verzinnen gericht op plezier en het verbeteren van de vaardigheden van het team en de individuele leden
  • ·        Je staat stevig in je schoenen en weet het vertrouwen van de spelers te winnen
  • ·        Je hebt verstand van hockey en plezier in bewegen

Wat krijg je er voor terug?

• ·        Een passende vergoeding (in overleg met club en sponsors, afhankelijk van hoeveelheid uren en inspanning)
  • ·        Met enige regelmaat begeleiding vanuit de club
  • ·        Persoonlijke ontwikkeling: verantwoordelijkheid over de begeleiding van een bijzonder team
  • ·        Hartverwarmende dankbaarheid van de spelers en hun ouders (onbetaalbaar!)

Heb je interesse? Neem dan contact op met Marie-José Luitjes via [email protected] of Manager HTZ Daniel Hulkenberg via [email protected]