Keeperstrainigen en coordinatie

We vinden keepers op Forescate ontzettend belangrijk!
Daarom staan we al te trappelen om na de zomer aan de slag te gaan met een aantal mooie plannen om keepers & keeperstrainers nog beter te ondersteunen en op te leiden.
Maak kennis met Philique, Rob, Rens, Kevin en Salman (vlnr).

Philique is keeperscoordinator en in die hoedanigheid is zij het aanspreekpunt als het gaat om de zaken als de organisatie van de keeperstrainingen, en voor vragen van (keepers)trainers en coaches als het gaat om algemene vragen over keepen. Daarnaast is Philique als rots in de branding al jaren de betrouwbare sluitpost van Dames 1. Je kunt Philique bereiken op lijntrainerkeepers@mhcforescat e.nl

Rob gaat zich met ingang van seizoen 2023-2024 inzetten om ervoor te zorgen dat de keepers op Forescate de aandacht krijgen die ze verdienen! Mocht je als keeper, ouder, trainer of coach vragen of suggesties hebben over keepen, spreek Rob dan gerust aan! Je zult hem regelmatig langs de lijn tegenkomen, bijvoorbeeld bij de keeperstrainingen.

Rens is (behalve de topkeeper die onlangs met Heren 1 naar de Overgangsklasse is gepromoveerd!) verantwoordelijk voor het keepersmateriaal op Forescate. Als je vragen hebt, kan je hem bereiken op [email protected]

Kevin en Salman zullen de keeperstrainers elke week voorzien van keeperstrainingen. Deze zijn voor alle keeperstrainers beschikbaar op een online platform waar ook losse oefeningen en allerlei tips over keepen te vinden zijn. Daarnaast zullen zij de keeperstrainers opleiden. Als je hierover vragen hebt, stuur een mailtje naar [email protected] .