Forescate maakt zich op voor een nieuw seizoen!

Ik hoop dat iedereen een mooie zomer heeft gehad en lekker heeft kunnen uitrusten en bijkomen.

Na een prachtig lustrumjaar met veel feestelijkheden, mooi hockey en de promotie van Heren 1 naar de overgangsklasse beginnen we aan een heel nieuw seizoen. Alle tellers staan weer op nul voor de nieuwe competitie. De meeste teams zijn alweer begonnen met trainen en velen hebben al de eerste oefenpotjes achter de rug.

Zondag 3 september start de jeugd met het nieuwe hockey seizoen, de senioren starten een week later. Op zondag 17 sept. a.s. spelen Dames en Heren 1 thuis tegen Alphen. Na deze wedstrijden openen we het seizoen feestelijk met een Thé Dansant, BBQ en cocktailbar van de Hudson.

Ik wens iedereen een mooie start van het seizoen toe met veel spelplezier. Bijzonder welkom ook voor alle nieuwe spelers op de club. Voor alle ouders, supporters en sponsoren veel kijkplezier toegewenst. Laten we er met zijn allen een mooi en sportief jaar van maken.

Martijn Schoonhoven