Het blauwe legioen

Beste Forescaters,

Met trots kunnen wij een nieuw supportersinitiatief melden.
De hele club heeft vorig seizoen genoten van een fantastische slotfase waarbij Forescate Heren 1 via een zinderende play-offs ten koste van GHBS en Zoetermeer een plek in de Overgangsklasse veroverde. Dat grote enthousiasme bij onze achterban, de enorme opkomst van supporters bij de thuis- en uitwedstrijden, de fantastische sfeer op Sportpark Adegeest en het blauwe rookgordijn rond de wedstrijden heeft mensen binnen de club aan het denken gezet. Dit heeft ertoe geleid, dat vanuit de supporters een nieuw initiatief is geboren: het | Blauwe Legioen". Deze geuzennaam werd vorig seizoen al geregeld genoemd in de verslagen en wie kent niet de aanmoediging binnen en buiten het veld: "Kom op, blauwen!!”

Het Blauwe Legioen

Vanaf nu is het mogelijk voor iedereen die begaan is met MHC Forescate om merchandising te kopen van het Blauwe Legioen. Met een geheel eigen logo van het Blauwe Legioen, al dan niet in combinatie met het logo van MHC Forescate. Via een aparte, veilige webshoppagina kunnen shirts, hoodies, petten en sjaals worden gekocht met het unieke logo van het Blauwe Legioen. Ieder weekeinde komen er een paar duizend mensen op ons sportpark en het is hartstikke leuk om te laten zien, dat je Forescate een warm hart toedraagt als supporter. Natuurlijk bij Heren 1 en Dames 1, maar ook bij de overige clubteams. Forescate-supporter ben je altijd en overal!

Bestellen via webshop

Natuurlijk zullen we proberen om nieuwe accessoires toe te voegen aan het assortiment. De huidige artikelen zijn voor iedereen te bestellen via de webshoppagina. Door op de link te klikken, kom je op de webshoppagina waar je 1 of meer artikelen kan bestellen en direct kan betalen. Het streven is om pre-orders, die de komende weken voor woensdag zijn ontvangen via de webshop, in het daaropvolgende weekeinde te kunnen uitleveren.

Een voorbeeld: artikelen die via de webshop op uiterlijk zondagavond 17 septemberzijn besteld, kunnen op zondag 24 september worden afgehaald bij Forescate (overkapping tussen veld 1 en 2) tussen 10.00 uur en 12.00 uur. Hoodies en shirts hebben we in alle mogelijke maten (XS t/m 3XL), die gelijk zijn aan de kledingmaat die je normaal hebt. Belangstellenden die het shirt of de hoodie eerst willen passen voor ze tot bestellen overgaan, krijgen die mogelijkheid voor de eerste keer op zondag 17 september vanaf 12.00 uur.Zorg dus dat je er snel bij bent! De prachtige, aan beide kanten geweven, clubsjaal (met onder meer de benaming van het Blauwe Legioen) heeft helaas een wat langere levertijd. De eerste sjaals komen pas in oktober binnen.

Link webshop: https://dvap.nl/forescate/

Zondag 17 september

Natuurlijk staat zondag 17 september niet alleen in het teken van de accessoires van het Blauwe Legioen. Het is ook de eerste competitiezondag waarop Dames 1 om 12.45 uur Alphen Dames 1 ontvangt in de eerste klasse. Heren 1 speelt om 14.45 uur zijn eerste thuiswedstrijd in de Overgangsklasse en ook hier is Alphen de opponent.
Als grote eye-catcher wordt ook het nieuwe spandoek van 45 m² (15 bij 3 meter) van het Blauwe Legioen gepresenteerd. Dit spandoek komt achter het doel te hangen op veld 1 met centraal het logo van het Blauwe Legioen. Tien sponsors staan op de zijkanten van dit doek en deze bedrijven danken we enorm voor hun bijdrage. Na afloop van de wedstrijd van Heren 1 start het eerste Thé Dansant waarbij de BBQ en cocktailbar wordt verzorgd door Hudson. DJ Jelle is de man, die verantwoordelijk is voor de muziek waardoor de dansvloer kan volstromen.

Om alvast in de juiste sfeer te komen en gevoel te krijgen bij het Blauwe Legioen, bekijk dan bovenstaande filmpje, Of klik HIER.

Zie ook het Instagramaccount: @hetblauwelegioen https://www.instagram.com/hetblauwelegioen/