Dat regelt Forescate toch? Vrijwilligers gezocht!!!

Forescate is continue op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Wil jij een positieve impact hebben op onze club? Bij Forescate verwelkomen we gepassioneerde vrijwilligers die willen bijdragen aan de groei en het succes van onze club. Of je nu houdt van hockey, organisatie, communicatie of gewoon deel wilt uitmaken van een geweldig team en/of project, we hebben een plek voor jou!

Doe mee als vrijwilliger en samen maken we Forescate sterk!

Voor nu is de club snel op zoek naar mensen voor:

·     COMMUNICATIE: "Ben je gepassioneerd over hockey en communicatie? Hockey Technische Zaken is op zoek naar een enthousiaste hockey communicatietopper om ons te helpen bij het delen van spannende updates, nieuws en evenementen van onze club met de wereld. Je hoeft geen speler te zijn, maar wel een communicatiewonder! Doe mee en help ons het hockeyverhaal van onze club te vertellen.”

·    INTERNE SCOUT(S): "Ben jij een echte hockeyliefhebber met een scherp oog voor talent? Word één van onze jeugd scouts en ontdek de sterren van morgen binnen onze club! We zoeken enthousiaste individuen om jeugdspelers te identificeren, te beoordelen en te helpen ontwikkelen. Samen kunnen we een heldere toekomst voor onze jonge spelers creëren. Doe mee en speel een cruciale rol in de groei van ons jeugdhockeyprogramma!"

·    LIJNCOÖRDINATOR MO9: "Ben jij een echte teamspeler met organisatietalent? Word onze lijncoördinator en stuur onze hockeyteams naar succes! We zoeken een gemotiveerde coördinator om de communicatie te stroomlijnen en de organisatie binnen de lijn vlot te laten verlopen. Doe mee en speel een sleutelrol in ons hockeyavontuur!"

·    COÖRDINATOR KIDS4VOORSCHOTEN: "Ben jij de persoon die het leuk vindt om voor de basisschooljeugd van Voorschoten een kennismakingsprogramma met hockey op te zetten? Hou jij er van om met een overzichtelijk project aan de slag te gaan? Dan zoeken we jou om Forescate mee te laten doen aan het "Voorschoten4Kids programma” van de gemeente. Het programma stelt basisschoolkinderen in staat om gedurende een korte periode (bv 3 of 4 weken) kennis te laten maken met een nieuwe sport. Forescate wil het mogelijk maken dat alle kinderen in Voorschoten de kans krijgen om met hockey in aanraking te komen.”

·    TOERNOOIORGANISATOR: "Ben jij de persoon die van organiseren houdt en graag evenementen tot een succes maakt? Wij zoeken enthousiaste mensen om ons te helpen bij het opzetten en organiseren van toekomstige toernooien! Als toernooiorganisator kun je een essentiële rol spelen bij het creëren van een geweldige sportervaring. Sluit je (bijvoorbeeld op projectbasis) aan bij ons team en help ons om toekomstige evenementen tot een onvergetelijk succes te maken!"

·    JEUGDBESTUUR: "Ben jij een gepassioneerde jonge hockeyer (O14-O18)? Wil je een stem hebben in ons jeugdbeleid? Word lid van ons jeugdbestuur en help mee om de toekomst van het jeugdhockey in onze club vorm te geven. Hier is jouw kans om leiderschap te tonen, invloed uit te oefenen en alvast je CV op te bouwen. Doe mee en maak een verschil!"

We hopen op positieve reacties! Mocht je iets willen doen, maar staat jouw droom hier niet tussen dan horen we ook graag van je.

Bij interesse of voor meer informatie kan je contact opnemen met Esmeralda van Vliet ([email protected]), Pieter Moorrees ([email protected]) of met Joris van der Zwan ([email protected])