MHC Forescate JO12-2 versus Alecto JO12-2 28 okt 2023

Op de ochtend van 28 oktober nog in de schemering, nam Forescate JO12-2 het op tegen Alecto JO12-2. Ondanks het vroege tijdstip, waren beide teams gefocust en klaar voor de strijd.

In het eerste kwart zagen we een gelijk opgaande strijd, waarbij beide teams hun kansen probeerden te creëren. Toch bleek dat Forescate een licht overwicht heeft. Dit resulteerde in de eerste goal voor Forescate net voor het einde van het eerste kwart.

In het tweede kwart werd er weer gescoord. Door een mooi uitgespeelde aanval wisten zij de keeper van Alecto te verassen en het tweede doelpunt van de wedstrijd is er.

In het derde kwart zette Forescate de toon door nogmaals te scoren, waardoor ze hun voorsprong naar 3-0 uitbreidden. Ze speelden dominant en hielden het grootste deel van het spel op de helft van Alecto.

In het vierde kwart was te merken dat Forescate's inspanningen hun tol eisten. De spelers werden wat minder fel en hun aanvallende druk nam iets af. Toch wisten ze de eindstand op 3-0 te behouden.

Al met al was het een mooie wedstrijd met veel inzet van beide teams. Forescate JO12-2 was net iets sterker en won verdiend met 3-0 van Alecto JO12-2.

Bijlage: MHCForescateJO122.jpeg