bereikbaarheid Leonidas en Leimuiden/woubrugge dit weekeinde

1. Bereikbaarheid Leonidas
Op10 december wordt de Bruggenloop georganiseerd in Rotterdam.
Hierdoor zal de parkeerplaats bij Leonidas tussen tenminste 15-18 uur niet bereikbaar zijn.

Alternatief voor parkeren:

Brainpark bij het Novotel en dan lopen naar Leonidas,
Of omrijden via Capelle aan en IJssel zie de paarse lijn in de bijlage.

2. Afsluiting N207

Gevolgen voor het wegverkeer afsluiting Leimuiderbrug.
De werkzaamheden voor het klein- en groot onderhoud vinden plaats vanvrijdag 8 december 2023 (vanaf 21.00 uur) tot en met maandag 18 december (5.00 uur).Bij de werkzaamheden is de N207 ter hoogte van de Leimuiderbrug afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Openbaar vervoer, nood- en hulpdiensten en landbouwvoertuigen mogen wel over de brug rijden. Zij worden met behulp van verkeersregelaars langs de werkzaamheden geleid. Ook het (brom)fietsverkeer kan van het fietspad bij de zuidelijke brug gebruik blijven maken en ondervindt weinig hinder. Auto’s, vrachtwagens en overig gemotoriseerd verkeer worden geadviseerd om tijdens de werkzaamheden om te rijden via de A4/N446 bij Woubrugge.

Bijlage: BruggenloopRotterdam.jpeg