Wijzigingen zaalhockeyprogramma's

LET OP:  competitie-programma ZAAL is door KNHB gewijzigd !

Dit seizoen zijn er 2 weekeinden problemen geweest in de Leonidas Hockeydome, waardoor op 3,  9 en 10 december alle wedstrijden op 4 velden zijn uitgevallen.

Hoewel wedstrijden in de zaal bij afgelasting normaal gesproken niet worden ingehaald is het de KNHB planners bij wijze van uitzondering dit jaar toch gelukt om de wedstrijden wel te verplaatsen naar een alternatieve datum.

Omdat er voor het verplaatsen van zoveel wedstrijden natuurlijk behoorlijk geschoven moest worden zijn er ook andere geplande wedstrijden op soms heel andere dagen ook verschoven, ook als die niets met de Leonidas dome te maken hebben.

Wij verzoeken dus al onze teams om in lisa en in het Match Center te checken of jullie wedstrijden wellicht verplaatst zijn.
Het kan zijn dat er nog geen tijdstip zichtbaar is, dat volgt z.s.m.

Voor de oorspronkelijk op Leonidas ingedeelde teams geldt de volgende samenvatting:

3 december wordt 23 december, tenzij andere mogelijkheid.
De wedstrijden die gepland stonden op 3 december zijn daar waar mogelijk verplaatst  naar andere vrije weekeinden voor de teams. Voor die teams waarbij dat niet is gelukt is dus alles standaard verplaatst naar die 23e december.

9 en 10 december
Alle wedstrijden die zijn afgelast vanwege de wateroverlast op 9 en 10 december zijn verplaatst naar andere data (6 januari of later).

Zaalleiding
Het kan zijn dat door alle verschuivingen nu een team voor meer dan 3 wedstrijden (bijvoorbeeld in een 5 luik) staat ingedeeld voor zaalleiding, de KNHB is nog bezig om dit aan te passen.