De Forescate 010 Jeugd laten de avond stralen.

Woensdagavond 27 december heeft Forescate met wel 23 enthousiaste meiden uit de 010 lijn deelgenomen aan een spetterend Glow in the Dark Hockeytoernooi, dat georganiseerd werd in de blaashal van bevriende hockeyclub Cartouche.

Het betoverende evenement tilde het traditionele hockey naar een geheel nieuw niveau en bracht 105 jonge enthousiaste deelnemers uit de regio in 13 teams samen, variërend in leeftijd van 8 tot 10 jaar. Op het donkere veld was het niet alleen spannend vanwege de hockeywedstrijden maar ook omdat de spelers allen schitterden in glow in the dark outfits en zelfs de ballen en doelen licht gaven!

De jongedames van Forescate hebben laten zien dat ze niet alleen hockey op niveau kunnen brengen maar ook een onvergetelijk feestje kunnen bouwen met elkaar. Als de spelers niet op het veld stonden, konden ze in het clubhuis genieten van de Glow in the Dark Disco.

De dames zagen er alle 23 fantastisch uit en dat werd beloond tijdens de feestelijke prijsuitreiking. Waarbij onze dames de hoofdprijs wonnen!