Opbrengst Grote Clubactie 2023

Supertrots kunnen we jullie meedelen dat we vlak voor de kerstvakantie de symbolische cheque van de Grote Clubactie opgestuurd hebben gekregen waarop het totaalbedrag staat vermeld wat jullie, de jongste jeugd van Forescate met elkaar heeft opgehaald voor hockeyclub Forescate!

Het totaalbedrag is €12.652,80 Nog nooit eerder is er zoveel geld opgehaald! Fantastisch gedaan!

Voor de toppers van verkopers organiseren we als bedankje voor de O8 t/m O12 twee gezellige club avonden op 8 en 15 maart met eten, muziek en de prijsuitreiking voor de beste verkopers en ontvangen de snelle verkopers de Intersportbon van €10,-.

Doel:

Het bedrag zal gebruikt gaan worden voor het opleiden van (jeugd)trainers. In maart 2024 starten dertien zeer gemotiveerde (jeugd) trainers aan de door het IOC erkende HT2 opleiding, aangeboden door de KNHB. Forescate wil door te investeren in de opleiding van (jeugd)trainers via de KNHB de kwaliteit van de jeugdtrainingen vergroten. Tevens is er een nieuwe TV (groot scherm) aangeschaft, deze hebben jullie misschien al op de wand na binnenkomst in het clubhuis zien hangen. De TV kan gebruikt worden voor het uitzenden van sportwedstrijden en -evenementen, trainingen & analyses, filmavonden kunnen worden georganiseerd en informatie en foto’s zijn eenvoudig te streamen.

Winnaars loten verkopers:

Lucas Spyer

Kate Mensink

Idee:

Het bestuur heeft toegezegd bij de Algemene Ledenvergadering dat bij de start van de clubactie verkoop 2024 vooraf goed duidelijk is waar de opbrengst naartoe gaat. Heb jij een leuk of goed idee voor de opbrengst van volgend jaar? Laat het weten door een mail te sturen naar [email protected] en wie weet win jij volgend jaar een prijs omdat jij een goed idee hebt ingebracht waar we zoveel mogelijk leden blij mee kunnen maken (Je ouders mogen natuurlijk hier best een beetje bij helpen).