Sevenstoernooi vrijdag 24 mei !

SVT Sevenstoernooi 24 mei 2024

Voor Senioren, Veteranen en Trimhockeyers organiseert Forescate een onderling Sevenstoernooi op vrijdag 24 mei 2024 vanaf 18:00 uur. Met een dj, friet en snacks en een buitenbar is succes verzekerd. Ook supporters zijn van harte welkom!

Het aanmelden geldt voor iedereen individueel. Dit kan achter de inlog op de website of via de Lisa-app (meer > evenementen), KLIK HIER voor de directe link naar de aanmelding. Aanmelding is mogelijk tot en met 19 mei.

De toernooicommissie stelt gemixte dames- en herenteams samen in principe met verschillende sterkten en leeftijden door elkaar. Met voorkeuren kan rekening worden gehouden. Er wordt gespeeld conform de KNHB Sevensregels, dat betekent 7x7 op een half veld zonder keepers en scheidsrechters. De bal blijft laag en er moet gepusht worden op het goal.

De indeling blijft nog een verrassing, Neem daarom zowel een blauw als een rood shirt mee.

De stroom van aanmeldingen zien wij met heel veel plezier tegemoet.

De toernooicommissie ([email protected])