Pieter Holst neemt afscheid als manager van Heren 1

Pieter Holst, onze zeer gewaardeerde teammanager van Heren 1, heeft besloten om na 4 fantastische jaren afscheid te nemen van Forescate. Na jaren van toewijding en hard werken, waarin hij een cruciale rol heeft gespeeld in de ondersteuning en het succes van ons eerste heren team, wil Pieter volgend seizoen een nieuwe weg inslaan.

Onder Pieters’ management heeft Heren 1 niet alleen indrukwekkende resultaten op het veld en in de zaal behaald, maar is er ook een sterke teamgeest en een hechte band binnen de groep ontstaan. Pieters’ tomeloze inzet, enthousiasme, betrokkenheid en organisatorisch talent zullen zeer gemist worden.

Wij willen Pieter van harte bedanken voor alles wat hij voor de club heeft gedaan. Zijn vrijwillige bijdrage heeft een blijvende impact gehad op onze vereniging en op iedereen die met hem heeft samengewerkt. Wij wensen Pieter alle succes en geluk in zijn toekomstige avontuur bij HC Cartouche!

Pieter we blijven je volgen en zijn trots op de tijd die je bij ons hebt doorgebracht!!!!

Thanks!

HTZ MHC Forescate