Teammanager en Icoon Albert Immink neemt na 7 jaar afscheid van Dames 1

Albert Immink, onze toegewijde teammanager van Dames 1, neemt na 7 prachtige jaren afscheid.

Albert heeft in deze jaren een onuitwisbare indruk achtergelaten. Zijn onvoorwaardelijke inzet, positivisme en liefde voor de sport hebben ons Dames 1 geholpen om te groeien en te kunnen excelleren. Onder zijn management hebben we vele hoogtepunten bereikt en is de band binnen het team en met de rest van de vereniging alleen maar sterker geworden.

Albert was meer dan alleen een geweldige manager; hij was een mentor, een vriend, en een bron van inspiratie. Zijn vermogen om iedereen te motiveren en te ondersteunen, zowel op als buiten het veld, heeft geholpen om het beste uit het team te halen.

We willen Albert hartelijk danken voor zijn jarenlange toewijding en onvermoeibare inzet. We wensen hem veel succes en geluk in zijn toekomstige avonturen en hopen hem vaak terug te zien bij onze wedstrijden en evenementen.

Albert, je zal altijd een deel van onze Dames 1 en Forescate familie blijven!!!!

Thanks!

HTZ MHC Forescate