Afscheid van Spelers Heren en dames 1

Aan alle goede dingen komt een eind en dit geldt ook voor de tijd waarin wij als club kunnen genieten van spelers en speelsters van ons Dames- en Heren 1. Nu het seizoen tot een einde is gekomen, nemen wij met pijn in het hart afscheid van enkele zeer toegewijde en gewaardeerde spelers. We bedanken hen voor hun inzet en wensen hen het allerbeste voor de toekomst.

Yannick de Haas

307 wedstrijdenYannick de Haas is een echte clubman die 307 wedstrijden voor Heren 1 heeft gespeeld. Zijn toewijding, leiderschap en onvermoeibare inzet zijn een inspiratie geweest voor zijn teamgenoten en supporters. Yannick, bedankt voor je jarenlange bijdrage aan het team.

Philique Immink

201 wedstrijden Philique Immink, onze vaste keepster, heeft in 201 wedstrijden haar onmisbare rol in het team vervuld. Haar indrukwekkende reddingen en betrouwbaarheid in het doel hebben vaak het verschil gemaakt. Philique, bedankt voor je toewijding en uitzonderlijke prestaties als keeper. Verder wensen we je heel veel plezier als speelster in ons Dames 2

Esther Kret

200 wedstrijden  Esther Kret heeft in 200 wedstrijden haar meerwaarde voor het team laten zien. Haar constante prestaties, technische vaardigheden en strategisch inzicht hebben het team vele keren geholpen. Esther, ontzettend bedankt voor je jarenlange commitment en alles wat je voor het team hebt betekend. Heel veel plezier met je vrije avonden en succes met het beklimmen van de maatschappelijke ladder.

Tom Kruysmulder

175 wedstrijden Tom Kruysmulder heeft in 175 wedstrijden zijn waarde voor het team bewezen. Met zijn onverschrokken houding en sociale karakter heeft hij geregeld het verschil gemaakt zowel op als naast het veld. Tom, we waarderen alles wat je voor het team hebt gedaan en wensen je veel succes bij het zeer gewaardeerde Heren 2.

Machiel van der Linde

125 wedstrijden Machiel van der Linde heeft in 125 wedstrijden zijn stempel gedrukt op het team. Zijn vastberadenheid en aanvallende prestaties hebben Heren 1 vele keren geholpen. Machiel, jouw toewijding en enige nonchalance zullen gemist worden en we wensen je veel succes met je maatschappelijke carrière en de wedstrijden "in het bos”

Duco Aalbrecht

57 wedstrijden Hoewel Duco Aalbregt slechts 57 wedstrijden voor Forescate heeft gespeeld, heeft hij een blijvende indruk achtergelaten met zijn enthousiasme en energie. Duco, bedankt voor je inzet, rushes en bijdrage aan het team. Verder wensen we je komend jaar veel succes en veel plezier in Madrid.

Koen Vink

56 wedstrijden Koen Vink heeft in 56 wedstrijden zijn waarde voor Heren 1 laten zien. Zijn inzet en teamgeest hebben een positieve invloed gehad op het team. Koen jouw aanwezigheid op en buiten het veld zal gemist worden. Ook jouw wensen we veel succes in ons Heren 2

Maud Elert

23 wedstrijden Ondanks het beperkt aantal wedstrijden in Dames 1 heeft Maud een blijvende indruk achtergelaten met haar enthousiasme en energie. Maud bedankt voor je inzet en bijdrage aan het team. Verder willen we je veel succes wensen met je aankomende studie!

We willen Yannick, Philique, Esther, Tom, Machiel, Duco, Koen en Maud nogmaals hartelijk danken voor alles wat ze voor het team en de club hebben gedaan. We hopen ze nog vaak te zien langs de zijlijn. Heren en dames, succes met jullie toekomstige uitdagingen.

Thanks!!!!

HTZ MHC Forescate