MHC Forescate staat voor een veilig sportklimaat!

MHC Forescate wil een veilige hockeyvereniging zijn waar iedereen met plezier kan hockeyen. Vervelend gedrag op en rond de velden is altijd verkeerd, maar het kan lastig zijn om hierover te praten of iemand erop aan te spreken.

Helaas gebeuren er soms ook andere dingen die niet door de beugel kunnen, zoals pesten, agressie, (seksuele) intimidatie of discriminatie.

Heb je vragen of zorgen, of zijn er incidenten geweest op het gebied van grensoverschrijdend gedrag? Blijf er niet mee rondlopen en neem contact op met onze vertrouwenspersoon. De vertrouwenspersoon is het aanspreekpunt waar je terecht kunt met alle zaken die te maken hebben met een veilig sportklimaat en jouw gevoel van veiligheid op de club. De vertrouwenspersoon behandelt jouw verhaal discreet en strikt vertrouwelijk. Samen met de vertrouwenspersoon bekijk je welke stappen er genomen kunnen worden om een einde te maken aan de ongewenste situatie en hoe herhaling voorkomen kan worden.

Discreet en vertrouwelijk

De vertrouwenspersoon van MHC Forescate is Andrea Dantuma. Zij is gecertificeerd extern vertrouwenspersoon en is er voor iedereen: spelers, speelsters, trainers, coaches, scheidsrechters, ouders en begeleiders. Je kunt haar bereiken via nummer: 06-31213962.