Petra Kamerbeek, VRIJWILLIG-CENTRAAL
In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Dit keer is de beurt aan Petra Kamerbeek. Deze enthousiaste moeder is de grootste fan van haar sportieve kids. Als zij niet voor Forescate achter de pc zit, staat zij graag in de keuken met Eros Ramazotti op de achtergrond.

Hallo, ik ben Petra, één van de vrijwilligers van MHC Forescate.
Ik verwerk nu al een aantal jaren de uitslagen van de jeugdwedstrijden. Heb het hockeyen bij Groen Geel geleerd. Alle drie mijn kinderen hebben vanaf de E'tjes bij Forescate gehockeyd. Annerose (20) tennist nu in Utrecht, Sophie (18) hockeyt sinds dit seizoen in Kieviten D1 en Frank (14) hockeyt in JB1 van Forescate. Hiervoor heb ik vier jaar jeugdcommissiewerk gedaan bij Tennisvereniging Forescate. Toen ik daarmee gestopt ben, werd ik gevraagd om op de hockeyclub mijn steentje bij te dragen en natuurlijk heb ik gelijk ja gezegd! Een sportvereniging kan immers niet niet zonder vrijwilligers; vraag dan ook niet wat de club voor jou kan doen, maar wat jij voor de club kunt betekenen?

Was getekend, Petra Kamerbeek.

Het favorietenlijstje van Petra:

lievelingseten:               ik vind alles lekker!
muziek:                        Paul de Leeuw, Eros Ramazotti
sport:                           tennis en hockeywedstrijden kijken van mijn kinderen
hou niet van:                 mensen die zeuren en oneerlijkheid
hobby's:                        koken en lezen
boek:                            Haar naam was Sarah
vakantiebestemming:     Spanje, Frankrijk
motto:                          'Just do it' (vrijwilligerswerk!)