G-hockeyers speelden hun eerste wedstrijd

Zaterdag 7 september hebben de G-hockeyers hun eerste wedstrijd van dit seizoen gespeeld!

Om 9.15 uur stonden we klaar om te vertrekken naar Hudito!

Niet alle hockeyers waren aanwezig dus kregen we gelukkig een speler te leen van Hudito! Dat was heel fijn!

We begonnen de eerste helft met Daan op doel! Een hele belevenis want dat had Daan nog nooit gedaan!!

Maar wat ging het fantastisch!!!

Ook de veldspeelsters waren erg goed, en dat voor de eerste wedstrijd van het seizoen, echt heel knap.

Tweede helft ging Sophie op doel, ook voor het eerst, en jeetje wat deed je dat super!!

In het veld was Isabel de beste verdediger vandaag. Hield heel veel ballen tegen!

Rosalie was steeds minder bang voor de keeper speelde ook een topwedstrijd en wist zelfs een aantal keer te scoren!

Na de limonade zijn we nog op de foto geweest met de World Cup van de Rabobank-tour. Jeetje....zo'n mooie beker willen wij ook wel winnen!

Het was een prachtige dag en een hele mooie overwinning 5 -8!!

We zijn hartstikke trots op jullie!

Dat beloofd wat voor de rest van het seizoen!

Op naar 2 november!!