Wat te doen bij het organiseren van een (club)activiteit?

Naast de normale competitie en de reguliere clubactiviteiten worden er vaak nog vele andere zaken voor en door de leden georganiseerd. Denk hierbij onder meer aan bijeenkomsten van bepaalde commissies, toernooien, etentjes voor teams, Sinterklaasvieringen en kerstdiners voor teams enzovoort.

Communicatie naar alle betrokkenen is hierbij heel belangrijk, zeker omdat we een club zijn met een grote organisatie, en ons complex ook door verhuur drukbezet is.
Voorafgaand aan deze initiatieven dienen daarom altijd (ook door interne commissies of fucntionarissen) de volgende acties gedaan te worden:

1. Aanvraag indienen via de site.
    Dat kan heel eenvoudig via www.mhcforescate.nl, en dan doorklikken via keuze ”clubinfo” en vervolgens keuzemogelijkheid "accommodatie reserveren”.
    Of via de shortlink naar de pagina:

Er wordt dan bekeken of het mogelijk is en je krijgt informatie over wie je moet contacten en hoe je de activiteit kunt organiseren.
    Aan het indienen van de aanvraag alleen kunnen natuurlijk geen rechten ontleend worden, toestemming voor een evenement wordt altijd expliciet gegeven en uitsluitend door of namens het bestuurslid gastvijheid-evenementen of het bestuurssecretariaat.

2. Na toestemming even tijdig contact opnemen met de verantwoordelijken voor bar of clubhuis voor concrete afstemming.

Voor meer informatie en vragen kun je terecht bij bestuur via [email protected].

Veel plezier alvast!

Bestuur MHC Forescate