Bondscoach Paul van Ass 3 april op Forescate
Het WK hockey staat voor de deur, maar Paul van Ass maakt er graag een plekje voor vrij in zijn agenda: een bezoek aan zijn oude club Forescate om te vertellen over zijn ervaringen als bondscoach.
Wat maakt het nationaal heren hockeyteam zo succesvol en welke rol speelt hij als coach hierin?

Dus kom naar het clubhuis op donderdag 3 april om naar het inspirerende verhaal van Paul van Ass te luisteren. En natuurlijk beantwoordt hij graag alle vragen vanuit de zaal .

Om 20 uur is de bar open, vanaf 20.30 uur start het programma.
Natuurlijk hopen we dat er heel veel coaches, trainers, spelers (B-jeugd en ouder) en ouders komen.

We vragen je wel om je van te voren aan te melden want vol = vol !

Aanmelden kan eenvoudig via de Forescate-site (na inloggen) door een simpele muisklik op "aanmelden" bij het betreffende evenement.

Als dat om een of andere reden niet mogelijk is of evenement niet op uw persoonlijke pagina verschijnt, dan is aanmelden natuurlijk ook gewoon mogelijk per mail naar [email protected] (geef dan wel even uw naam, team en geboortedatum op in de mail).