MHC Forescate introduceert club app

Woensdag 21 mei heeft MHC Forescate officieel zijn eigen app gelanceerd voor smartphone en tablet. De app functioneert naast de website en biedt snel en compact alle informatie die je als speler, ouder of vrijwilliger nodig hebt. Je vindt onder andere de speeltijden van alle teams, ziet het meest actuele nieuws van de club en kan alle actuele uitslagen van alle teams snel terugvinden. Ook biedt de app de mogelijkheid om op je eigen team in te loggen en met elkaar te mailen. De app biedt nog veel meer mogelijkheden, dus download de app vandaag nog.

Hoe installeren?

Zoek in de App Store of Android Play naar ´Lisa hockey´ en selecteer Forescate. Om in te loggen op het onderdeel ‘team’  heb je je lidnummer en wachtwoord nodig. Als je je lidnummer vergeten bent, kijk dan even op je clubbetaalpas, daar staat het nummer op (4 cijfers).

Het bestuur en de communicatiecommissie zijn erg blij met de introductie van de app. Leden, ouders en vrijwilligers kunnen makkelijk en snel op de hoogte blijven van alles wat er zich rondom MHC Forescate en het eigen hockeyteam afspeelt

Communicatiecommissie