LAATSTE TRAININGEN

Beste ouders, trainers en spelers.

In de agenda hier op de website kan je zien wanneer de laatste trainingen zijn.
Volgende week is woensdag 28 mei de laatste officiële trainingsdag, de dag voor het familie hockey toernooi!
De looptrainingen van Ton Zwagerman waren afgelopen maandag voor het laatst.
De Benjamini's zijn as zondag 25 mei voor het laatst op de velden aan het werk.

Deze weken staan in het teken van afronden en opstarten van het nieuwe seizoen.
Iedereen die het leuk vindt om volgend jaar training te geven, mag zich melden bij [email protected].
We kijken dan of er plek is en welk team getraind kan worden, welke opleiding je nodig hebt etc.

Alle trainers die zich hebben ingezet dit seizoen willen we enorm bedanken want hun inzet, kennis en kunde hebben we nodig om onze spelers beter te maken.

Het trainingsschema (welk team op welke dag op welk tijdstip traint) wordt gepubliceerd in juni.
Houd alvast rekening met dat de Benjamini's op zondagochtend hockeyen, dat de F-jes gewoon op woensdagmiddag trainen en op zaterdag hun wedstrijdjes spelen. De 1e jrs E jongens en meiden trainen op woensdag en vrijdagen.
Alle andere spelers moeten voor hun trainingsdagen nog wachten tot de publicatie van het trainingsschema.

Tot zover het nieuws van trainingen,

Mede namens Moniek,

Esther Swen,