Geen Training op 3 februari en een paar mededelingen

Beste F-jes,

Helaas zijn ook morgen de velden afgekeurd en zullen we dus helaas geen training hebben.

Maar als het niet te hard gaat vriezen in de komende dagen, kunnen we zondag wel gewoon weer met onze wedstrijden beginnen !
En niet zomaar, want er gaat nu in de tweede deel van het seizoen wel het nodige veranderen.
Het veld wordt groter, en we spelen met 5 tegen 5, en later met een keeper zelfs met 6 tegen 6 spelers.

Maar er zijn meer dingen die veranderen, jullie coaches zullen jullie daarover alles vertellen.
In de komende dagen zullen we daar ook een berichtje over op de site zetten (onder F-nieuwtjes natuurlijk).

Nu we niet meer in 3-tallen spelen zullen jullie coaches je ook vragen om voortaan steeds tijdig aan te geven of je wel of niet op zondag aanwezig kunt zijn.

Er zijn een aantal dagen dit seizoen waarop er in voorschoten activiteiten zijn waar jullie misschien naar toe gaan (communies/vader-kind-weekeinden en mei vakantie), en voor die dagen willen alle coaches graag nu al weten of jullie kunnen komen hockeyen of niet.
Die data zijn in elk geval:

7   Februari
11 April
18 April
25 April
16 Mei

Jammer dat training niet doorgaat morgen, maar we zien elkaar zondag 7 februari in elk geval weer  !

Kijk nu het hockeyen weer begint dus ook weer regelmatig op de site naar de F-nieuwtjes en de F-praatjes !

Tot zondag,

Jorina Biersteker,