De evenementencommissie presenteert zich

Lieve leden en vrienden van MHC Forescate,

Het nieuwe hockeyjaar is alweer een tijdje begonnen en dat betekent: trainen, spierpijn, bitjes happen, leuke wedstrijden in het weekend, maar natuurlijk ook: The Dansant, Clubeten, Feestjes en nog meer gezelligheid…

Voor dat laatste willen wij, de evenementencommissie 2015/2016, dit jaar wederom gaan zorgen!

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van Dorien van Deursen en Ellen Engels. Wij willen beiden dan ook bedanken voor hun inzet van de afgelopen jaren!

Treur echter niet te lang, want we zijn dit jaar met meer dan ooit tevoren en hebben versterking gevonden uit alle hoeken en gaten van de club. Hier volgt een kort voorstelrondje:

We beginnen natuurlijk met onze voorzitter Paul van Pelt. Paul is al jaren actief als vrijwilliger op de de club, zo was hij vorig jaar nog manager van Heren 1. Deze functie heeft hij gelukkig naast zich neergelegd zodat hij ons vanaf dit jaar aan kan sturen, alles in goede banen kan leiden en natuurlijk de knopen door kan hakken.

Paul wordt geholpen door onze vicevoorzitter, Bernie Mulder. Bernie hockeyt in Heren 2, is getrouwd met Lisa van Kampen en heeft heel veel ervaring met feestjes op de club door zijn jaren in het jeugdbestuur. Verder is hij dus de steun en toeverlaat van Paul dit jaar.

Paul en Bernie hoeven het natuurlijk niet allemaal alleen op te lossen, maar worden geholpen door nog tien ontzettend gedreven zielen:

Zo hebben we Simone Vink, een echte Forescatenaar in hart en nieren, die zich al lange tijd inzet voor de evenementencommissie. Simone heeft veel goede herinneringen aan alle feesten en gezelligheid die ze heeft meegemaakt op Forescate en weet hierdoor goed wat wij nodig hebben om het komende jaar tot een succes te maken.

Ook Alrik Kielman (Heren 2) is er dit jaar weer bij. Alrik hockeyde afgelopen jaren in Heren 1, maar heeft vorig jaar besloten het wat rustiger aan te gaan doen waardoor hij nu meer tijd heeft voor de evenementencommissie.

Jorin Bonefaas (Dames 1), 24 lentes jong, werkende als fysiotherapeut en wonende in Amsterdam. Jorin houdt ontzettend van hockeyen, maar stiekem nog meer van The Dansants. Als je haar zoekt tijdens de TD’s is ze dan ook te vinden op de dansvloer.

Lisa van Kampen (Dames 1), is sinds kort getrouwd met onze vicevoorzitter Bernie, een heus Forescate liefdeskoppel. Lisa woont in Leiden en is sinds vorig jaar weer terug bij haar oude en vertrouwde clubje en vertoont haar kunsten in Dames 1.

Quirine Berghuis (Dames 1), is juf in Den Haag en woont ook in Den Haag, want dan kan ze met haar fiets naar het werk. Quirine zet zich naast de evenementencommissie met veel plezier in als trainer en coach van Forescate meisjes C1.

Steven Altenburg (Heren 1) hockeyt al sinds de E’tjes bij Forescate en weet dan ook alle ins en outs van de club. Naast hockeyen in Heren 1, traint en coacht Steven met succes Forescate JA1. Een ander succes van Steven is zijn vriendinnetje, Samantha Blok (dames 2), die ook in de evenementencommissie zit! Samantha reist met veel plezier af uit het naburige Wassenaar omdat Forescate (en Steven Altenburg) haar hart gestolen en lichtblauw gekleurd heeft.

Kevin Segeren (Heren 1), Kevin woont in Amsterdam kan heel hard rennen met legguards aan. Kevin is al van jongs af aan actief op de club en zet zich op dit moment naast de evenementencommissie ook in als keeperstrainer voor verschillende jeugdkeepers.

Milou Segeren (Dames 1), woont en studeert in Utrecht. Na 2 jaar afwezigheid begon ze Forescate (terecht) weer te missen en besloot dus terug te komen. Haar ervaring in het jeugdbestuur van Forescate zal haar waarschijnlijk niet heel veel helpen, maar ze zal haar best doen om het aankomende jaar een succes te maken!

Wij hopen jullie allemaal te zien tijdens alle leuke activiteiten aankomend jaar! Kijk in de agenda op de site als je niets wilt missen. Voor vragen, leuke ideeën en suggesties kun je mailen naar [email protected] of spreek een van ons aan op de club!

Veel liefs,

Paul, Simone, Bernie, Lisa, Kevin, Steven, Jorin, Quirine, Samantha, Alrik & Milou aka The Events Commission 2015/2016.

p.s. Kevin en Jorin zijn ook verliefd op elkaar.