Bericht van de Grote Clubactie; tussenstand 2

De clubactie is nu bijna op zijn eind. De hoogste tijd om weer een tussenstand met jullie te delen. Tot 10 november kunnen jullie allemaal nog volop verkopen langs de deuren aan buurtjes, opa’s, oma’s, kennissen en vooral aan de Forescate leden die rondlopen op de club en die graag een lot van je kopen. Maar als je niet meer van plan bent om te verkopen, lever dan zo snel mogelijk je boekje in op de club in de blauwe brievenbus op de gang of vanaf zaterdag 31 oktober a.s. in de clubactie brievenbus die staat bij de wedstrijdtafel.

300 kinderen verkopen loten. Als iedereen in ieder geval 10 loten verkoopt, brengt dat de club 7200 euro op. Dat moet ons toch lukken!

Ik moet nog heel veel boekjes binnenkrijgen!!

Als je een vol boekje hebt, of je bent klaar met verkopen,  lever dan  het boekje zo snel mogelijk in op de club in de blauwe brievenbus die op de gang te vinden is. Als je een volboekje hebt of je hebt minimaal 20 loten verkocht, krijg je van de organisatie van de Grote clubactie een voucher voor een tweetal pretparken. Met die voucher heb je 1 vrijkaart als je met 1 betalende persoon gaat.

Vorig jaar kon ik jullie zelf de vouchers per mail sturen, dit jaar krijg ik ze op naam en ontvang ik ze pas als alle loten zijn ingevoerd.

Wil je kans maken op de clubprijzen van Forescate, dan zal je een extra boekje kunnen aanvragen via de mail: [email protected]

Hieronder volgt een tussenstand. Op dit moment zijn er 34 boekjes ingeleverd. Dit zorgt voor een opbrengst van 1865 euro!

Dit is een fantastisch begin, zeker als je weet dat dit pas 11% is van het aantal boekjes dat is uitgedeeld.

De  topverkopers die we nu binnen hebben zijn:

1. Anne Vink (MD3): 63 loten

2. Charlotte Reef (ME3): 47 loten