Vanaf 7 november bij ons verkrijgbaar: snackgroenten!

MHC Forescate is geselecteerd deel te nemen aan een gezonde pilot, waarbij we de komende weken Tommies snackgroenten zullen verkopen bij de bar.

Vanaf 7 november zijn er lekkere snacktomaatjes, -paprikaatjes en –komkommertjes in eenpersoonsverpakkingen te koop voor 0,80 euro per zakje. Deze snackgroenten bevatten belangrijke vitaminen die je helpen nog meer plezier uit je wedstrijd of training te kunnen halen!

Tijdens deze pilot zal ook een keer een sample team van Tommies langs komen, om onze supporters en sporters een testzakje snackgroenten uit te delen.

En als het opvalt dat ME4, MD7 en MD1, extra goed gaan presteren? Dan kan dat kloppen! Want zij zijn uitverkoren voor de ‘Rode Koppies’ actie. Daarmee krijgen zij elk een mooie drinkfles én krijgen ze bij elke wedstrijd een uitdeelemmer snackgroenten voor zichzelf en voor de tegenstander. Ook leuk: zij mogen wekelijks de tegenstander met de meest sportieve inzet belonen met een speciaal prijsje.

Daarnaast kunnen ál onze jeugdteams een leuke prijs winnen: als jij een mooie ‘Rode Koppies’ teamfoto maakt en instuurt, maakt het gehele team kans op een teamuitje naar keuze t.w.v. € 350! Kijk voor meer informatie en het insturen van foto’s op www.tommies.nl/rode-koppies

Forescate vindt een gezond snack alternatief erg belangrijk en is daarom benieuwd of het aanbod van deze snackgroenten populair zal zijn. Na afloop van de pilot zullen we je vragen om ook jouw mening te geven, zodat Forescate en Tommies goed kunnen inschatten of dit aanbod voor herhaling vatbaar is.